2018. január 26., péntek

Bikal, egy hétvége kettesben

Mamától kaptuk ezt a remek lehetőséget, eltölthettünk kettesben egy hétvégét Bikalon a Puchner kastélyban.
A nászutas lakosztályt foglaltam le, szombat délután 3-kor lehetett elfoglalni, hétfőn délelőtt 11-ig kellett elhagyni.

Remek volt minden! Sokat beszélgettünk, egymásra figyeltünk, pihentünk, és kikapcsolódtunk a mindennapos verkliből.

Közben a gyerekeket is jó helyen tudtuk: Bori és Terka a nagyiékkal volt a papalakban, Rita és llka pedig itthon a mamával és a Tántival.

Kaptam paleós kaját (egy kis felárért), de igazából találtam volna magamnak ehetőt a rendes kínálatból is.
Félpanzió járt a lakosztályhoz, benne volt az árban, és ez elég is volt. Vittem nasikat, de alig fogyott belőle. Reggel fél 10 körül jól bereggeliztünk, és korán (6 körül) vacsoráztunk.

Vasárnap délelőtt kimentünk a faluba misére, a Csibi Imre atya tartotta.

Délután lementünk a fürdőbe, de csak Gábor csobbant, én olvasgattam az újságomat a parton.

A lakosztályban nyílt fürdőszoba volt, hatalmas sarokkáddal, amit csak egy függönnyel lehetett elválasztani a baldachinos franciaágyas hálótól.
Romantikus volt nagyon:)

Élveztük a kettesben töltött időt, bár Gábor sokat eszembe juttatta a gyerekeket, főleg az Ilkát (olyanokat mondott, amiket Ő szokott).

Megfogadtuk, hogy csinálunk ilyet máskor is, ha nem is ilyen drága helyen, hanem a gyerekeket szétszórva akár itthon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése